TheArtOfSeduction

TheArtOfSeduction

Thursday, April 21, 2011

Bla.. bla.. bla... Holiday!! mesti mau....

Wallawey.... 

Rabak bijik mata aku hari nih... xtdur aku rs.. berapa jam ja aku tdur.. Smalam lepak ngan mmber skolah aku Yus, mcam2 borak.. haha.. port biasa Nasi Kandar Pelita Bangsar... uhh... layan ja.. ngeteh... chit chat.. bla..bla.. bla... (padahal yg xleh tdur layan games Barca against R. Madrid) 

suka btul aney nih...
Hurmm... Layan punya layan, bosan punya boan citer psal kete lah.. n perkara buat aku excited.. HOLIDAY!!
Uhhh.. xtau leh follow ka x.. tp mmg dh xtahan nk gi... lepak beach lg baik..ngadap kepala yang penuh semak samun.. serabut.. huhh... better gi beach relaks2... mmg chara... Yus, tnggu... nnt mau pergi juga Thailand.... damn.

pergh.... dalam kepala.. memang menarik...
uhhhh.... memang tenang walau panas... 
Tunggu member dia, layan juga borak sakan.. mmg layan... mata dah rabak.. citer macam2... haha.. jam sudah pukul 2am.. uhh... penat, balik.. ngadap astro.. sambil tunggu games Barca... uhh... Excited & Exhausted!! Damn love Barca very much.. 

Walaupun games agak cam cibai di spruh pertama, tp ttp sabar n tunggu... uhhh... pengadil mmg out...!! 2nd half, games makin rancak... even mcam2 serangan n cubaan 2-2 team.. tp mmg aku xdpt nk suka Real Madrid.. haha.. Ronaldo, lu igt aku suka ko ka..?? haha... mcam2 lakonan ko buat... hampeh btul pemain "termahal dunia" nih... dalam hati S#%t...

Ronaldo vs Messi the Best ever.. haha
Games smpai lah ke 90 min... x juga gol.. so extra time.. damn... makin mencabar.. perghhh... last2... lambungan D' Maria.. kena pula kat kepala Ronaldo.. adehh.. damn. Masuk... cam hampeh.. haha.. sampai la games ke wisel penamat.. tp.. xpa lah.. kesian tuk Real Madrid yg baru dpt julang piala Copa del Rey... kesian 17 tahun tggu.. hahaha.... mata sudah rabak.. jam sudah pkul 6am.. mata terlelap.. kul 7.30am bangun... mandi.. kerja... huhuh.. 

Messi best player 2010-2011
Mood :: Barca still best ever than R. Madrid.. 
Yeah... The Simpson Family Support Barcelona



0 comments:

Post a Comment