TheArtOfSeduction

TheArtOfSeduction

Thursday, April 28, 2011

Damn Happy.....

Ahak'ss.. aku mulakan dgan ketawa.. bkn bismillah.. sbb.. ada agak melucukan n mengutuk... hik hik hik...

So.. aku duk layan games Barca vs Real Madrid pg td.. ahh... seperti yang kita tau, Barcelona n Real Madrid satu club Sepanyol terbesar lah kn.. sama juga seperti Manchester United, musuh ketatnya Liverpool.. so.. aku mmg gilass dengan club Barcelona ni n Manchester United. Damn really love this two clubs. 

So, apa yg aku duk menaip kosong nih just untuk suka2.. layan lah games Barcelona against Real Madrid.. mmg aku menci menci menci Ronaldo since dia lari ke Real Madrid.. haha.. sian kau Ronaldo.. dulu aku suka kau..

Damn, games pagi td agak gilass tegang dgn players2 yg ego... n xleh nk control amarah masing2.. huhu.. tp aku ttp syg pada hero Barca.. Messi.. haha.. damn great this guy.. haha.. Main pula di Bernabeu.. aduss.. mmg kena lah... 1st half mmg agak bosan.. tp percentage ball memihak pada Barca lah.. haha.. bosan juga lah..

Tapi, kenapa lah player Real ni main kasar gilass... tension aku, nak kata maki tu tidak lah.. tp be pro lah.. tgk Ronaldo pun xleh nk buat apa dah.. haha.. Messi ttp great!!... 2nd half games jd rancak dgn mcam2 serangan n cubaan.. uhhh.. bestnya... Peddro kena pijak kaki dgn Marcello, keluar kasi simpan.. Ibrahim Affeley msuk.. wow!! best bdk ni... haha mmg cun dia pass bola pd Messi.. smart!!

Messi ttp best ahh... bergaya bila dribble bola.. haha.. ko tenggelam Ronaldo.. haha... Cassilas kecundang juga... games mmg sengit.. n plg happy, main di tmpt lawan dgn supporter Real penuh banjir stadium dgn kaler Biru Putih.. haha... so...

Welcome to Camp Nou next games... haha.. Real Madrid x sehebat Barcelona... even ramai gillas world player n pemain termahal dunia.. haha.. Messi still the best ever...



0 comments:

Post a Comment