TheArtOfSeduction

TheArtOfSeduction

Tuesday, December 13, 2011

Kawan-kawan... apa pasal mau lawan...

Hurmm... bila sebut istilah kawan ni.. mmg simple.. tapi nak menjaganya agak complicated skit... hurmm.. fuhh.. kawan ni mmg penting dalam hidup kita, kalau xda kawan.. mmg susah juga kita nk berkongsi ideal, pengalaman, perkara-perkara sedih, masa sukar, masa senang... jadi.. kita kena jaga 'kawan' kita sebab tanpa 'kawan' life like an monkey, even monkey also have a friends.. duk lah sorang-sorang dalam hutan sana. 


Kawan ni banyak gunanya, especially time-time susah... hurmm.. time ni lah kita leh filter mana satu kita leh anggap kawan or sebaliknya.. mmg kawan ni mudah kita nak cari.. bersepah kot.. tapi nak cari erti sebenar 'kawan', 'sahabat', yg betul-betul leh share susah senang dengan kita mmg hard to find. Yang nak menghancurkan memang banyak.. usah di cari, benda tuh datang sendri.. so, as a human yg ada otak yg matang, cerdas, fikirkan yang mana patut kita ambil. 



Hurm... x banyak benda pun nak share... tapi rasanya semua tau apa itu kawan... so try be nice, cool, matured even kita x suka pun kawan kita tuh.. jangan duk nampak sangat nak mengkondem.. x ke mana pun.. and the end... kita juga yang rugi, malu, rendah diri, orang maki serta filter karekter kita.. just cool saja.. lawak-lawak, hormat kena lah ada.. hurmm... harap aku tulis ni.. x da lah nak kait mana-mana orang yang aku kenal.. just for share.. orang kata "sharing is caring"... and this advises for my self.. harap segalanya berjalan dengan baik, di dekati, di minta kawan-kawan selesa dengan diri ni.. Insya-Allah... 


0 comments:

Post a Comment